فهرست

جشن ضیافت رمضان و میلاد کریم اهل بیت

به مناسبت هفته خوابگاه مراسم افطاری و جشن ضیافت در تاریخ ۹۸/۲/۲۹در سالن ورزشی دانشکده برگزار گردید. این مراسم با مشارکت امور فرهنگی دانشجویی، واحد اداری مالی، مسئول خوابگاه و دانشجویان ترم پنجم بهداشت برگزار گردید.

ابتدا آقای دکتر شمسعلی نیا رییس دانشکده ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و عرض خیرمقدم به حاضرین و مهمانان ویژه حاج آقا فرید نماینده محترم ولی فقیه در دانشکده، دو نفر از انجمن معتادان گمنام، به اهمیت بحث پیشگیری تاکید نمودند و اهمیت پرداختن به پدیده پیچیده اعتیاد را  مهم شمردند و خاطرنشان کردند که همواره پیشگیری بهتر از درمان است، نیاز به اطلاع رسانی در مورد آسیب های اجتماعی و  مخاطرات ابتلا به بیماری اعتیاد را ضروری دانستند. و در همین ارتباط جلسه امشب علاوه بر بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان، بحث پیشگیری از مصرف مواد با مشارکت دانشجویان ترم پنج بهداشت عمومی و حضور دو نفر از اعضای Na(انجمن معتادان گمنام رامسر) نیز در مرکز توجه خواهد بود. ایشان خاطرنشان کردند که هیچ کس نباید فرض کند که از خطر درگیرشدن آسیب های اجتماعی و اعتیاد مصون است و همواره باید خودمان را در برابر ابتلا به این بیماری خانمانسوز واکسینه نماییم و افزایش اطلاعات در مورد مواد مخدر و صنعتی و راههای ابتلا و پیشگیری و درمان و بهبودی از جمله واکسن این بیماری است.

-در ادامه این مراسم دو نفر از اعضای معتادان گمنام رامسر در مورد مخاطرات ابتلا به اعتیاد و نیز نقش Na  در درمان و بهبودی سخنرانی کردند که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

-در این مراسم مسابقه بین دانشجویان برگزار گردید و نیز اجرای موسیقی توسط دانشجویان نیز انجام شد.

-از مسئول محترم خوابگاه ، ناظمه های محترم، دانشجویان مرتب و منظم خوابگاه و نگهبانان خوابگاه نیز تقدیر وتشکر بعمل آمد.

-لازم به ذکر است که نماز جماعت بعد از افطار به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین فرید در نمازخانه خوابگاه برگزار گردید.

-همچنین از برندگان مسابقه، مجریان موسیقی و مجری برنامه نیز تقدیر بعمل آمد.