اولویتهای پژوهش در آموزش: |
۱-راهکارهای ارتقاء سطح آموزش در دانشکده ۲-بررسی روشهای نوین تدریس و ارزیابی در آموزش پزشکی |
۳-موانع پژوهش در آموزش از دیدگاه اعضای هیاٌت علمی |
۴-راهکارهای افزایش انگیزه در اعضای هیاٌت علمی و دانشجویان در راستای بهبود کیفیت آموزش |
۵-بررسی عملکرد اساتید راهنما در ارتباط با دانشجویان |
۶- بررسی جایگاه و وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشکده |
۷- ارزشیابی برنامه های آموزشی |
۸- ارزشیابی گروههای آموزشی |
۹- بازنگری برنامه های درسی در مقاطع مختلف |
۱۰- شیوه های تدریس و فنون یادگیری در آموزش پرستاری |
۱۱- بررسی وضعیت پیشرفت تحصیلی، عوامل و زمینه های مختلف پیشرفت تحصیلی در دانشجویان رشته های پرستاری و بهداشت عمومی |
۱۲- بررسی وضعیت آموزش بالینی در دانشکده ۱۳-چالشهای آموزش بالینی |
۱۴-تحلیل وضعیت آموزش بالینی ۱۵- بررسی علل افت تحصیلی در دانشجویان و تعیین عوامل مرتبط با آن |
۱۶-تبیین مفهوم ارزشیابی تحصیلی و عوامل موثر بر آن از دیدگاه اعضای هیاٌت علمی و دانشجویان و ارائه راهکارهای مناسب |
۱۷-تبیین مفهوم ارزشیابی اساتید از دیدگاه اعضای هیاٌت علمی |
۱۸- بررسی میزان رضایت دانشجویان از کیفیت آموزش نظری و بالینی |
۱۹- مقایسه روشهای سنتی مبتنی بر سخنرانی استاد محور و استفاده از روشهای مدرن دانشجو محور ۲۰- بررسی مهارت های برقراری ارتباط برای دانشجویان |
۲۱-فرآیند انتخاب استاد نمونه و تاثیر گزاری بر بهبود فعالیتهای آموزشی |
۲۲-تبیین مشکلات دانشجویی در زمان تحصیل |
۲۳-بررسی مهارت های بالینی فارغ التحصیلان پرستاری و بهداشت عمومی ۲۴-تبیین اخلاق پرستاری از دیدگاه دانشجویان |