فهرست

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دو گروه از دانشجویان دانشکده در حضور هیأت رئیسه دانشگاه

مراسم جشن فارغ التحصیلی دو گروه از دانشجویان(پرستاری  و بهداشت عمومی) با حضور جناب آقای دکتر جلالی و اعضای محترم هیأت رئیسه، دانشجویان محترم و خانواده های آنها، اعضای محترم هیأت علمی مسئولین شهرستانی و کارکنان محترم دانشکده در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تفریحی اردوگاه شهدی هفتم تیر در تاریخ ۵ /۲ /۹۸از ساعت ۱۵عصر برگزار گردید.

در این مراسم آقای دکتر شمسعلی نیا رئیس محترم دانشکده ضمن عرض خیرمقدم به رئیس و اعضای محترم هیأت رئیسه که از صبح در دانشکده حضور یافته بودند تقدیر و تشکر کردند و نیز از حضور خانواده های دانشجویان، مسئولین و کلیه حاضرین تشکر نموده و به دانشجویان توصیه نمودند که همواره علم و عمل و اخلاق را در ارائه خدمت به جامعه باهم در نظر داشته و بکارگیرند و همواره قدردان خانواده های خود باشند. آقای دکتر جلالی ریاست محترم دانشگاه نیز ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشن توصیه های مهمی به دانشجویان نمودند، ایشان ارائه مراقبت با اخلاق نیکو را در رأس مراقبتها ذکر نمودند.

در ادامه سوگندنامه دانشجویان بهداشت به همراه سرکار خانم رضایی عضو هیأت علمی طرح و تعهد و دانشجویان پرستاری به همراه خانم جهانشاهی عضو محترم هیأت علمی به قرائت سوگندنامه پرداختند.

در این مراسم از رتبه های دانشجویان با رتبه های برتر علمی و نیز فعالین حوزه فرهنگی و علمی( تشکل های دانشجویی) نیز تقدیر بعمل آمد. از برنامه های جانبی موسیقی زنده و مسابقه های هیجان انگیز بود.