فهرست

قابل توجه دانشجویان محترم - شرایط تأیید گواهی پزشکی

گواهی پزشکی دانشجو در زمان امتحانات و یا در واحدهای کارآموزی فقط با رعایت شرایط زیر توسط معاون آموزشی دانشکده مورد تأیید می­باشد:

1- در ساعات اداری دانشجو می­بایست در صورت بیماری پس از مراجعه به واحد آموزش (خانم شریفی/ خانم مشائی) به اورژانس بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر مراجعه نماید.( گواهی پزشکی می­بایست توسط کارشناس آموزش مربوطه تأیید شود )

2- در صورتی که دانشجو در واحد کارآموزی حضور یابد و دچار مشکل شود می­بایست به همراه مربی به پزشک مراجعه نماید. ( گواهی پزشکی باید توسط مربی مربوطه تأیید شود )

3- مراجعه به پزشک در ساعات غیراداری برای دانشجویان ساکن خوابگاه از طریق ناظمه خوابگاه انجام گیرد. (گواهی پزشکی می­بایست مورد تایید ایشان قرار گیرد )

4- در ساعات غیر اداری دانشجویان پسر و دختر ( غیر ساکن خوابگاه ) موظف هستند به خانم شریفی اطلاع دهند. ( گواهی پزشکی می­بایست مورد تایید ایشان قرار گیرد )

5- در تمامی موارد بالا می­بایست گواهی پزشکی بعد از تایید پزشک معتمد شهر به همراه نسخه پزشک که مهر داروخانه را دارد تا 24 ساعت به واحد آموزش ( خانم شریفی/ خانم مشائی ) تحویل داده شود.

6- در صورت وقوع بیماری در خارج از شهر رامسر ضمن اطلاع به کارشناس آموزش (خانم شریفی/ خانم مشائی) توسط خانواده، دانشجو موظف است گواهی پزشکی که به تایید پزشک معتمد شهر مورد اقامت خود رسیده باشد را همراه با نسخه پزشک تا 24ساعت به دبیرخانه دانشکده ( شماره 55220488 ) فاکس نماید. در صورت ادامه بیماری و بستری شدن دانشجو در مراکز بالینی می­بایست خلاصه پرونده بستری در اولین روز حضور در دانشکده به واحد آموزش تحویل داده شود.

*در صورت عدم رعایت موارد فوق مطابق قوانین و مقررات آموزشی برخورد خواهد شد.